روز مرد و پدر مبارک

I LOVE U ?
عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت10:05---18 آبان 1394

ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻧـﻔﻬﻤﯿـــــﺪ ﮐﻪ « ﺯﻟـﯿﺨـــــــﺎ » ﻣــَـــــــــﺮﺩ
ﺑـﻮﺩ ..!
ﻣﯿــــﺪﺍﻧﯽ ﭼــــــــــــﺮﺍ؟؟
ﻣـــــﺮﺩﺍﻧـــﮕﯽ ﻣﯿــﺨﻮﺍﻫـــــﺪ
ﻣــــــــﺎﻧـﺪَﻥ، ﭘــﺎﯼ ﻋﺸــــــﻘﯽ ﮐﻪ ﻣـُـــﺪﺍﻡ ﺗـﻮ ﺭﺍ ﭘـــﺲ
ﻣﯿــــﺰَﻧــﺪ...


amin
ساعت22:28---24 آبان 1393
سلام ابجی
خیلی خوشحالم کردی ، خیلی
اینم تقدیم به دو زوج خوشبخت
راستی مگه قرار نبود منم دعوت بشم
چی شد
بازم بیای وبماااا
پاسخ:قرار شد اگه ب عشق برسم همتونو دعوت کنم ولی من شکست خوردم اون نخواست گاهی دق میکنم از این ک اون بود من بودم ولی قسمت نبود
پاسخ:amin fahmidi chetori.shod sarneveshtam dg.,


amin
ساعت11:07---22 آبان 1393
سلام ابجی

بدون خدافظی رفتی؟؟؟

شاد باشی ابجی
پاسخ:من از این وب نرفتم ولی دیگه نیستم ,چون زندگیم ۳۶۰درجه تغییر کرد چون اون بردن کمپ من ازدواج کردم با یکی ک مث فرشته ها میمونه


يه دختر
ساعت1:00---6 خرداد 1393
این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش

ميثم
ساعت17:09---1 خرداد 1393
سلام دوست وب جالبي داري
موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 ساعت 21:17 توسط .....